Website


Een website is je online identiteit
Tegenwoordig heb je een online identiteit nodig. Een website draagt bij aan de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid. Daarnaast verwachten klanten ook vaak dat je een website hebt. Ze zullen daar naar zoeken wanneer ze extra informatie willen vinden. Wanneer jij geen website hebt lijkt het alsof er iets te verbergen valt. Of dat het niet professioneel wordt aangepakt.

Wanneer je een domeinnaam op jouw naam hebt geregistreerd, heeft dit een aantal voordelen.
- Via de SIDN (Stichting Internet Domein Namen) kun je achterhalen van wie de domeinnaam is.
- Een domeinnaam is makkelijker te onthouden dan bijvoorbeeld een telefoonnummer, of lange Facebook- of Instagram-url.
- Je krijgt een emailadres van jouw domeinnaam, bijvoorbeeld info@mijndomeinnaam.nl  (i.p.v.  g.blue43@gmail.com wie is dat?)


Zijn alleen multimedia platforms voldoende?
Sommige ondernemers denken dat het hebben van een Instagram-pagina, Facebook-pagina, of LinkedIn-pagina voldoende is, en dat een social-media-pagina de werking van een website overneemt. Maar dat is niet zo...

       

Op een social-media-pagina is het niet mogelijk om zelf jouw informatie te structureren zodat deze goed vindbaar is voor jouw potentiële klant. Daarnaast heb je niet zelf de controle over de social-media-pagina. Facebook kan er bijvoorbeeld voor kiezen om morgen haar gehele plan om te gooien. Misschien verwijderen ze zelfs jouw pagina. Of komt er ineens extra veel reclame op jouw pagina. Als zij dat willen, dan doen ze dat. In principe heb jij daar niets over te zeggen. 


      

Multimedia platforms als aanvulling op je website.
Dit is (naar onze mening) de beste oplossing, zodat je de voordelen van Facebook en Instagram goed kunt benutten.
- Een eigen domeinnaam registreren Dit geeft klant vertrouwen.
- Een website met eigen professionele huisstijl opzetten. Hiermee laat je zien dat je serieus je bedrijf promoot.
- Deze huisstijl ook doorvoeren in andere reclame uitingen. Dit vergroot de identiteit van je bedrijf.
- Diverse media-platforms zoals Facebook, Insta etc... opzetten en verwijzen naar jouw domeinnaam. Dit verbetert de vindbaarheid.
- Er ontstaat meer structuur. Geen verspreiding van bijvoorbeeld allerlei prijzen over diverse pagina's en platformen, maar 1 verwijzing naar de prijzen-pagina op je website.